Kategorie produktów

Firma z wieloletnią historią

Poniedziałek, 21 listopada 2011 HURT & DETAL Nr 11 (69) / 2011 (Hurt i Detal)
O strategii działalności handlowej, idealnych herbatach na zimę i wyjątkowości produktów TEEKANNE opowiada Maciej Rymski, National Sales Manager z TEEKANNE Polska
Początki firmy sięgają 1882 roku, kiedy to zostało założone pierwotne przedsiębiorstwo. Przez cały ten okres Waszą aktywność charakteryzują konkretne przekonania i cele. Proszę opowiedzieć naszym Czytelnikom o polityce firmy.
» Firma TEEKANNE istnieje na rynku już od blisko 130 lat. Od początku firmę charakteryzują jasne poglądy i cele. Tymi poglądami i celami kierowaliśmy się zawsze i stanowiły one zasady filozofii naszej działalności handlowej.
Najważniejsze jest dla nas zadowolenie naszych klientów. Produkujemy zdrowe, przyjazne dla środowiska produkty najwyższej jakości. Jesteśmy niezawodnym partnerem dla naszych klientów i dostawców. Firma TEEKANNE to stale rozwijające się, ukierunkowane na przyszłość, dynamiczne przedsiębiorstwo sprzedające z dużym sukcesem swoje produkty na rynku rodzimym i na rynkach zagranicznych. Potencjałem naszej działalności są dobrze wykwalifikowani i posiadający silną motywację pracownicy. Stosujemy kooperatywny styl zarządzania. Dążymy do stałego realnego wzrostu, przy zachowaniu gospodarczej niezależności, opierając się o mocny fundament finansowy.
W swojej ofercie posiadacie zarówno herbaty czarne, zielone, owocowe, ziołowe, a także funkcjonalne. Które produkty polecacie placówkom detalicznym na okres zimowy?
» W okresie zimowym szczególnie polecamy herbaty rozgrzewające, takie jak na przykład owocową herbatkę TEEKANNE Winter Time, o smaku herbatników migdałowych i cynamonu, a także TEEKANNE Magic Moments, owocową herbatkę o smaku rumowo-winogronowym. W swojej ofercie posiadamy też eleganckie herbaciane kolekcje, idealnie nadające się na prezent świąteczny dla bliskiej osoby. Zimą warto wzbogacić półkę sklepową o te właśnie produkty.
Jak wspieracie sprzedaż produktów TEEKANNE w małych sklepach detalicznych?
» Obecnie tradycyjne i małe sklepy spożywcze stanowią kilka procent udziału w naszej sprzedaży. Jest to jednakże część naszego biznesu, którą systematycznie rozwijamy i w najbliższym czasie będziemy się koncentrować na tym właśnie segmencie rynku. Silnym wsparciem dla całego rynku, w tym też dla małych sklepów detalicznych będzie kampania reklamowa, którą niebawem rozpoczynamy.
Co wyróżnia herbaty TEEKANNE spośród oferty dostępnej na rynku?
» TEEKANNE jest firmą z wieloletnią historią. Cechuje nas jakość i doświadczenie w produkcji herbaty, w której to jesteśmy specjalistami. Posiadamy bardzo szeroką gamę produktów najwyższej jakości, spośród których z pewnością każdy znajdzie coś dla siebie.
Pana ulubiona herbata?
» Do moich ulubionych herbat mogę zaliczyć herbaty zielone, które cenię za ich walory smakowe i zdrowotne. Moim faworytem jest TEEKANNE Green Tea Opuncia, zielona herbata o smaku opuncji figowej, a także nasza tegoroczna nowość TEEKANNE Green Tea Lychee, zielona herbata o smaku egzotycznego owocu liczi. To pierwszy taki produkt na rynku. Jestem też zwolennikiem herbat czerwonych i czarnych, na przykład nowej TEEKANNE Ceylon, wyśmienitej herbaty cejlońskiej z najlepszych plantacji.
Dziękuję za rozmowę.
Monika Dawiec

tagi: TEEKANNE ,